Ilustratori Moderni

Ca formă de artă, ilustrațiile au devenit un pilon principal al paginilor de destinație și au devenit din ce în ce mai unice și mai colorate cu fiecare an care trece. Arta și ilustrația au fost asociate de mult timp cu procesul de tipărire și publicare industrială. Ilustrația este adesea menționată ca un mediu de aplicare a desenului pentru publicitate, dar vremurile s-au schimbat.
Ilustrațiile sunt decorațiuni, interpretări sau explicații vizuale ale conceptelor și proceselor de text [1], concepute pentru a integra mediile tipărite, digitale și de publicare, cum ar fi afișe, pliante, reviste, cărți, materiale educaționale, animații, jocuri video și filme. Ilustrațiile digitale pot fi, de asemenea, utilizate pentru a face site-urile web și aplicațiile mai ușor de utilizat, cum ar fi utilizarea emojis-urilor pentru a însoți fonturile digitale. Ilustrațiile din Codicele medievale, cunoscute și sub numele de iluminare, erau adesea desenate sau pictate manual.
Ilustrațiile contemporane folosesc o gamă largă de stiluri și tehnici, inclusiv desen, pictură, imprimare, colaj, montaj, design digital, multimedia și modelare 3D. În funcție de scop, ilustrațiile pot fi expresive, stilizate, realiste sau tehnice.
Cu ilustrații conceptuale, un artist poate crea mai multe interpretări ale conceptului sau o temă specifică pe care clientul o poate vedea în diferite etape ale procesului de dezvoltare în timpul creării ilustrației.
Ilustrațiile pentru copii sunt colorate și spun ce se întâmplă. Ilustrațiile pentru cărți pentru copii sunt variate, realiste și bogate în detalii, în timp ce ilustrațiile sunt desene simplificate, copilărești și naive.
Cărțile pentru copii cu ilustrații editoriale ciudate sunt punctul central al Francesca Chiara, o ilustratoare care lucrează pentru editori italieni internaționali, inclusiv Fabbri Editori, RCS, Piemme Einaudi, La Coccinella și Usborne Publishing.
Cu un pop de culori strălucitoare inspirate de imprimeuri vechi, efemere, ilustrații vintage și semne pictate manual, nu putem obține suficient de opera de artă amuzantă a lui Ruby Taylor. Ca agenție centrală de ilustrații, culoarea joacă un rol important în ilustrațiile lor, care sunt pline de căldură, umor și caracter. Principalul lucru de utilizat în Ilustrațiile de acuarelă este pigmenții de culoare pentru a crea nuanțe și transparență diferită fără a adăuga acuarelă.
Ilustrațiile în acuarelă sunt una dintre cele mai simple modalități de a crea un strop de culoare și de a îmbina o amenințare comună menționată mai sus cu stilul ilustrației. Ilustratorii preferă ilustrațiile în acuarelă pentru a ilustra cărțile de bucate, imaginile de modă feminină și ilustrațiile de cărți pentru copii, deoarece sunt mai ușoare. Sentimentul general al ilustrației acuarelă este moale și aerisit, cu multă adâncime.
Mark Boardman, ilustrator din Bristol, creează lucrări narative, editoriale și publicitare pentru o varietate de clienți, inclusiv o gamă largă de NPR și Universal Music. Ilustrațiile sale se caracterizează printr-un stil abstract și suprarealist care experimentează cu linii și tonuri geometrice. Mark conduce propria companie de animație Benny Box cu fratele său Esben și lucrează ca artist și ilustrator la un amestec de proiecte comerciale și personale.
Ilustratorul independent și artistul de mână Louise Cunningham creează opere de artă fermecătoare într-un stil retro în studioul ei din Bristol. Lucrările sale au fost publicate în Felicitări, textile modelate, nonficțiune și cărți pentru copii, cu diplomă și diplomă în ilustrație de la Colegiul de Artă din Edinburgh.
Ilustratorul independent Rosie Scott deține o licență în ilustrație și un master în design secvențial. Julia Gash, fondatorul Bag It, Do Not Bin it Doodle Bags, un producător de pungi ecologice, are o mare dragoste și înțelegere a modului în care ilustrațiile pot fi traduse în imprimare.
James OBrien reprezintă Rapp Art și este un ilustrator și artist cu o listă impresionantă de clienți care include American Express, Colgate și Microsoft. Cu o paletă de culori moale, multă textură și imagini ciudate, în mișcare, James creează artă conceptuală și decorativă pentru publicații de design, editoriale și comerciale. Lars Madsen proiectează ilustrații, animații, logo-uri și litere individuale pentru clienții din întreaga lume.
Sarcina unui ilustrator editorial este de a crea imagini care să atragă atenția cititorului și să-l ocupe cu subiectul în discuție. Ilustratorii ne oferă o soluție autentică, personalizată și recunoscută pentru fotografi. Artiștii au o varietate de stiluri, concepte și tehnici, cum ar fi vectori de linie, minimal, alb-negru, fantezie și abstract.
Am curatoriat o listă cu cei mai talentați ilustratori 25 pe care îi iubim. Publicat în Statele Unite și distribuit cu unicul nostru interes de a împărtăși forma ilustrației internaționale.
Descoperiți cât de importanți artiști au schimbat istoria artei, sute de artiști, pictori, fotografi, gravori, sculptori și artiști vizuali care au influențat arta contemporană și vedetele în ascensiune ale lumii artei și târgurile de artă din trecut. Artsper listează peste 130.000 de lucrări în galerii din întreaga lume, iar noii proprietari de galerii se alătură în fiecare zi. Majoritatea artiștilor enumerați în cataloagele galeriei virtuale sunt artiști contemporani, iar arta modernă este reprezentată în toate cataloagele.
Brian Edward Miller, cu sediul în Colorado, oferă servicii de ilustrare pentru cărți editoriale, comerciale, publicitare și ilustrate. Ilustratorul și animatorul francez Guillaume Kurkdjian nu este o față nouă pentru cititorii obișnuiți de artă computerizată. Lucrarea sa obraznică, colorată și geometrică a atras pentru prima dată atenția echipelor anul trecut, când l-au însărcinat să proiecteze tema studioului pentru coperta din septembrie a numărului 270.
În timp ce scris o carte despre zilele de glorie ale revistei de design, am aflat că revista New York plătit ilustratori pentru ceea ce a fost considerat un meschin 100 de dolari pe loc ilustrare în 1970. Ajustat pentru inflație, care a fost de aproximativ 650 de dolari – mult mai mult decât 250 de dolari la 500 $ilustratori care sunt de așteptat pentru a primi de astăzi. Ilustrațiile de copertă, amintite de fostul director de artă Walter Bernard, au fost plătite cu 2.000 de dolari (echivalentul a 8.473 de dolari în 2019) în timpul mandatului său de director de pictură din 1977 până în 1980.
Nu este îngrijorat de faptul că alți ilustratori folosesc instrumente vectoriale similare. Într-un sondaj global efectuat pe 1.400 de ilustratori în 2018, Ben OBrien, un ilustrator independent din Somerset, a constatat că 70% dintre ilustratori cred că nu ar supraviețui fără desen. Jumătate dintre cei chestionați au recunoscut că s-au simțit inconfortabil negociind ratele dobânzilor.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *